Upp som en sol, ner som en pannkaka

Jag var så fruktansvärt pigg igår så jag tror att jag använde upp energiransonen för idag också.. Har varit galet trött hela dagen och mest kännt mig som en zombie. 
 
Vilmar sov oroligt och blev blöjbyte både vid halv 4 och halv 7, då fick det vara morgon. Har varit väldigt klängig idag. När han sedan somnade om sin förmiddagssömn slocknade jag som en säl i soffan, vid nästa amning somnade vi båda två i soffan och vaknade inte förrän pappan i huset väckte oss. Huvva, gått som i en dimma hela dagen. Började ordna upp sig på eftermiddagen dock och nu känns det hyfsat. 
 
Ville är mitt i en utvecklingsfas också så det är inte alls underligt att han är klängig och mer krävande. 
 
En sån här dagen är det då himla skönt att inte behöva laga mat, rester från gårdagens middag räckte till både lunch och middag idag, aldrig fel med hemgjorda piroger! 
 
Nu ska jag släcka ner och ta med mig lilleman och sova, hoppas på en bättre natt och en piggare morgondag!
 
Tjing
Vardagligt :), Vilmar 0-6 mån | |
Upp