Tid

Varje dygn har 24 timmar, det enda rättvisa här på jorden, att ingen har mer tid än någon annan. Sen kan man självklart se på det på olika sätt men så är det, man kan välja hur effektiv man vill vara med sin tid.
 
Just nu varierar det väldigt hur mycket tid till olika saker jag har. Det beror helt enkelt på vad chefen har tänkt, hur han sover, hur nöjd han är på egen hand och hur mycket han vill äta. Helamning kräver en hel del tid, och för att det ska funka bra måste han få välja själv när och hur mycket han vill äta, efterfrågan styr tillgång.
 
Igår fick jag knappt något gjort på dagen, för han var kinkig och sov små snuttar bara, medan han på kvällen var nöjd med att ligga på filten och roa sig själv, så då hann jag göra sakerna jag behövt göra på dagen. Idag har han varit väldigt gosig på dagen och sovit mest hela eftermiddan, så nu har jag hunnit gjort bort sånt jag fick göra på kvällen igår. Har till och med hunnit duscha, skööönt! 
 
Sambon är borta på äventyr och har noll mottagning där han är, väldigt stressande.. Jag är så van att få tag på honom när jag undrar något, därför har det gått bra när han legat borta och jobbat. Sist jag fick tag på honom den här svängen var igårmorse - vet inte om vi gått så långt någon gång utan att prata eller smsa. Aja, jag vet ju vars han är och att han mår bra - skulle bara behöva veta när han kommer hem. Planeringsfreaket måste planera lite, haha! 
 
Så vad vill jag mer skriva tro, är så skönt att skriva av sig och ha tid för det.. Lilleman sover så gott här bredvid. 
 
Jo! Det här med vikten, viktigt värre, höhö.. Vägde mig iallafall nyss och jag väger nu mindre än när jag blev gravid! Är nere på den lägsta vikt jag någonsin haft sedan operationen, galet skönt! Ska bli mer noggrann och äta ofta för det verkar ju ge resultat. 
 
Aja,har ju skrivit en halv roman nu så det är nog bäst jag ger mig. Blir dåligt med bilder för allt har man ju på telefon nu för tin, och jag ids inte koppla ihop den med datorn. Finns ju mängder på instagram ändå, sån tönt som jag är så fotar jag ju Vilmar konstant hehe. Heter nilenossnoj på insta för den som vill följa, tjingers så länge! 
Vardagligt :), Vikt, Vilmar 0-6 mån | amning, gbp, septemberbebis | |
Upp