Blåsväder

Har kommit överens med mig själv om att promenera minst en gång per dag. Och det har jag faktiskt hållit, och trivs med. Så idag trotsade vi blåsvädret och tog en långpromenad, jag, Eira och Villeman. Riktigt skönt trots att det kändes som vi skulle blåsa bort på vissa ställen. Tur man har vett att klä sig ordentligt.Tråkigt nog har jag fått världens blåsa på lilltån, har så känsliga småtår så det räcker med ett veck på sockorna så är det kört. Aja, shit happends. 
 
From måndag blir det noll godis och dricka. Ska testa en månad och jag misstänker att man kommer må mycket bättre efteråt. Gillar inte att ha sug efter saker! 
 
 
Ikväll har vi ätit kams och fläsk, svingott. Kan lugnt säga att jag är mätt och belåten. Nästan så man längtar till lunch imorgon, är ju godast uppstekt! Ska ta tag i mina måltider också, äter inte tillräckligt ofta.
 
 
Förresten! Gjorde bort mina besvärliga samtal. Mycket riktigt hade jag trillat mellan stolarna igen och fanns inte på någon väntelista för provtagning och läkarbesök. Har en tendens att hända mig rätt ofta. Men nu ska det vara ordnat och jag väntar nu på remisser och tid i brevlådan. Ska bli så intressant att se vad proverna visar.
 
Tänk om jag är en av de få procenten som tillfrisknar? Skulle inte vara helt fel att slippa medicin, jag har då inte saknat den nu när jag varit utan ett år! Aja, ska inte gå händelserna i förväg, vi får helt enkelt vänta och se.
 
 
 
 
Vardagligt :) | |
Upp