Dagen d, 140926 ♥ Del 2.

Tänk vad tiden rusar, imorgon blir Vilmar fyra veckor. Han äter som en häst och växer fort, väger nu 4375 och är 56 lång, tänk att han fortfarande är lättare än vad jag var när jag föddes! Gud så tacksam jag är att han inte var lika stor som mig, var ju nog svårt att få ut han ändå ;)
 
Tänkte slänga upp de sista bilderna, bra att ha på flera ställen ifall datorn skulle krascha eller nåt, självklart ska de framkallas också men tills dess! 
 
 Höll förresten på att få en chock över rumpbilden, tills jag kom på att jag hade en värmekudde där innanför, plus att jätteblöjan gjorde ju sitt den med, hahaha.
 
 
The face of pain, haha! Nu så här i efterhand kan man ju skratta åt det, även om man halvt hörrves för man minns ännu hur det kändes.. ;) 
 
 
 
Belöningen, första bilden på mig och Villeman ♥
- utanför magen dvs. :)
 
 
Mer detaljerat än så här ids jag inte skriva, finns en förlossningsjournal på 7 sidor - phew. Räcker med den för min del. Jag är nöjd med min förlossning, den gick så bra den kunde gå och personalen var verkligen fantastisk! Stor guldstjärna till narkosläkaren som kom som ett skott och gjorde det han skulle, och även en till dr Åsa som sydde på direkten så vi fick det överstökat, även om det gjorde helvetiskt ont och tog tid så var det helt underbart att allt sånt var avklarat sen.
 
Nu vrålar liten, på återseende!
Vardagligt :) | |
Upp